[ Quran Explorer ] [ Al-Quran ] [ Blogger ] [ Yahoo Mail ] [ Download Quran ] [ Movie ] [ Cbox ] [ Mengaji Quran ] [ TV Malaysia 1 ] [ TV Malaysia II ] [ Radio ] [ Berita ] [ Colour ] [ 4Shared ]

[ Yahoo ] [ Google ] [ Video ] [ Download Nasyid ] [ Multiply ] [ I Luv Islam ] [ Rakan Web ] [ Ceramah ] [ Takwim ] [ Youtube ] [ Clock ] [ Hitz.fm ] [ MOL ] [ Mudah ] [ Comics ] [ Free Avatar ]

Home
Download Nasyid
Video Nasyid
Listening Quran
Read Quran
Quran
Test
DPM [Maqaz] Shoubra
Ahlan Wasahlan... Selamat Datang Ke Blog SyahHumaira....


Malaysia



        Entry Post    
Aurat I
Aurat II
5 Wasiat ALLAH kepada Nabi
Nasihat I
Nasihat II
Nasihat III
Malam Qadar
Nukilan I
Nukilan II





Ini merupakan Blog Assignment Madah Ulum Quran & Qiraat yang telah dipelajari 2007/2008
  ::: Ustaz Zaki
  ::: Al-Huffaz
  ::: Al-Hifzul Quran
  ::: Al-Mujahidin
  ::: As-SyathibiyyaH I
  ::: As-SyathibiyyaH II
  ::: Asrar
  ::: Halawatul Iman
  ::: Huffaz Team
  ::: Izzat Team
  ::: Izzat Team II
  ::: Ibnu Amir



Ini merupakan Blog Assignment Madah Ulum Quran Semester 6 Tahun 3 2009/2010
  ::: Pengajian Al-Quran
  ::: Pemuda Islam
  ::: Anatomi Al-Quran
  ::: Ulum Quran KUIN
  ::: Sahabat Pejuang
  ::: Ulum Quran 2010





















Mari Belajar
Membuat Blog
[1] [2] [3]
Free Template 1
[1] [2] [3]
Free Template 2
[1] [2] [3]
Free Template 3

[1] [2] [3]
Free Hosting

[1] [2] [3]
Comics

[1] [2] [3]





















Video Quran
  Hasan Abdullah - Yasin
  Mishary - Al Mulk
  Rahmad Sudais - Al Mulk
  Rahman Sudais - Al Jin
  Rahman Sudais - Al Waqi'ah
  Said Al-Ghamidi - Al Mulk
  Said Al-Ghamidi - Ar Rahman
  Said Al-Ghamidi - At Toriq
  Said Al-Ghamidi - Al Harsh
  Said Al-Ghamidi - Qaf
  Muhammad Taha Al-Junayd - Al-Waqi'ah




























































































Berminat dengan Kumpulan Nasyid Inteam? Di sini saya menampilkan album terbaru diorang. Kalo Nak download silalah click sini  






   Akhirnya Final Exam telah pun berlalu pergi,yang tinggal hanyalah kenangan bersama kawan2 saja.. X terasa pun masa selama 3 taun mengaji kat KUIN berlalu begitu saja. Banyak Pengalaman dan Kenangan yang dpt semasa belajaq kat sana, kawan2 pn dpt ramai n smua pn best2 mcm apa lg.. hahaha. aku rasa exam sem nh kemungkinan ramai yg dpt Anugerah Dekan (AD) tp smuanya terserah pada ALLAH bagaimana DIA nk uruskan Usaha kami semester terakhir nih. Waktu Exam nh kawan2 bnyk bg semangat dan kerjasama walaupun di dalam dewan peperiksaan. Dalam dewan Exam pun boleh dok berbincang lagi.. mang kawan2 aku sungguhlah.. hahaha. Apa2 pun Exam dah habih so skang nih ngah Cari Keja Pastuh Tunggu masa nak Grad jer lah pas2 akan ku Terbang ke MESIR bumi Anbiya' ~~. huhu sapa nk ikut jomlah..





   Dah lepas dah Majlis tautan Kasih sem6 kami.. memang meriah sggh.. ari tuh bolehla tgk macam2 gaya ada.. tapi kami laki pakai baju melayu satu suit ja.. tp ppuan lak macam2 gaya ada.. hampeh btul depa nih.. dalam kelas tunduk ja.. bila time melaram tuh baru leh nmpk depa cmna.. haha. majlis tuh start kul 6 tapi macam biasalah janji2 melayu kui 7 baru nak start.. huhu. malam tuh semua orang kena bagi ucapan tapi aku sorang ja terlepas.. mang nasib bek sggh... haha. pas bg ucapan ada cabutan bertuah lak sebab kami sama2 kena tukar hadiah...haha. ada kawan aku tuh dia bg hadiah apa ntah.. hadiah dia antara yang terbaik dari ladang.. hahahaha.. sapa dapat hadiah dia nasib baiklah.. kawan2 aku yg nak gambar2 malam tuh email aku na.. satu gmbr rm0.50 jer.. xmahal pun murah jer.. muahaha.. berniaga beb.. kihkih






   Pada hari Isnin 22/3/2010 kawan2 aku g lawan musabaqah negeri Kedah peringkat Final.. kawan2 aku yang p Fidai' , Nazrul Ikhwan, Adib, Aishah... Semua Menang Tempat Pertama kecuali Adib ja dia dpt tmpt ke2.. tapi tuh pun kira oklah.. Fidai dia masuk kategori juzuk 1-20 n menang tempat pertama... Nazrul Ikhwan(Abang@Radin) pulak kategori 1-30 n dapat tempat pertama gak.. Aishah nih budak kelas aku.. dia lak masuk kategori perempuan 1-30 juzuk n dapat no1 gak.. Adib masuk kategori 1-10 n dapat tempat no2... (aku buat list kat bawah kalo hampa xphm) so cmna kawan2 aku? terer x? hahaha... depa ja yang terer tapi aku nih habuk xdak... haha.. kira oklah dapat kawan2 mashi mcm depa nih... mang Terbaik dari Ladang depa nih... muahahaha.. Tahniah utk smua kengkawan aku.. :-)


Fidai' - Johan dalam Kategori Lelaki 1-20 Juzuk
Nazrul Ikhwan(Abang@Radin) - Johan Kategori Lelaki 1-30 Juzuk
Adib - Naib Johan Kategori Lelaki 1-10 Juzuk
Aishah - Johan Kategori Perempuan 1-30 Juzuk


















Kolej Universiti Insaniah (KUIN)